Zigge

När zigge blir lite modigare, vilket han inte är nu.. då ska jag börja gå ut och gå med honom. Är fett taggad, för mamma har sagt att jag kommer få hjälpa till att rida in Zigge, och han ska ju bli storhäst så det kommer nog bli jätte kul, när han bli äldre kanske jag kan få rida honom som min egna, me likeee. Så jag är taggad, om han bara kunde växa lite fortfare och inte vara så rädd, skulle det sitta fint. btw jag tycker Zigge ser ut som en åsna, haha nej  han är så nussig, fast har vääääldigt långa öron. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Cathrine

ey du får fan länka mig annars så anmäler jag

Svar: tjena cathrine/wilma
None None

2012-08-14 @ 23:05:31
URL: http://cathrinepetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback