Hola

Detta är vad jag har gjort sen i Fredags: 
Sov hos mig med Emma fre-sön, Emma blev sjuk på söndag morgon och jag kände mig rätt hängig. Degade i sängen hela dagen och kollade Gossip Girl. Idag - Blev vaken av en hoppande Robin klockan 12 på morgonen. Weho. Var med honom hela dagen, vi kollade på the big bang theory (en ny serie jag börjat kolla), sen drog han och gymmade. Efter att jag hade ätit middag kom han igen och vi kollade på 21 jump street. Klockren film. En av mina favorit skådisar var med, Channing Tatum. Sen fick jag en ny celeb crush, Dave Franco. Åh han är så charmigggg. Sen så åkte Robin hem till sig och jag gick till tennisplanen och mötte upp min älskling. Vi satt ute i 1 timma och en kvart och pratade, om ganska deep shit också faktiskt... Jag är så glad att jag har honom. Vi skulle sova hos mig, men fick inte, och hemma hos honom fick jag inte sova heller. Så vi stod säkert ute i en halvtimma och sa hejdå. Hehe lol ska ändå träffa honom om några timmar, men ville bara verkligen inte att han skulle åka. Bytheway såg 6, och jag är helt seriös, 6 fallande stjärnor idag. Det var grymt coolt. Jag önskade mig samma sak hela tiden, önskar verkligen att det slår in. Hittade också en tattoo jag vill göra. Så sjukt ball.
 Tumblr_m8fcfauxqn1roe4guo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback